środa, 14 marca 2012

14.03.2010-14.03.2012

Dokładnie dwa lata temu, dokładnie o tej porze bawiłam się w Atlas Arenie na koncercie Tokio Hotel w Łodzi. Trudno jest pisać o czymś, co było dla Ciebie strasznie ważne, mimo wszystko postanowiłam napisać kilka słów, nie zwracając uwagi na cisnące się do oczy łzy. Pamiętam, kiedy jechałyśmy do Łodzi, kiedy oglądałyśmy telewizję w hotelu, każdą chwilę spędzoną pod Andelsem, każdą rysę ich twarzy, każdy ich ruch, emocje sięgające zenitu, pamiętam wszystko. Nie będę się rozpisywać, mam nadzieję, że niebawem się zobaczymy ponownie . <3













Dziękuję fur immer <3 Do zobaczenia niebawem!
www.thteam.pl


6 komentarzy:

  1. Ah, tak bardzo wam wszystkim zazdroszczę... Ze mną zawsze musi być coś nie tak i zawsze nie mam jak pojechać na cokolwiek związanego z TH. Mam przynajmniej nadzieję, że na trzeci koncert już się wyrobię ^^ Bo nie będę 'za mała' ani nie będę siedzieć w 'jakże uroczej szpitalnej sali'. Zazdroszczę wam tych wspomnień :)
    Dobra, rozżaliłam się już nad sobą. Starczy tego dobrego.
    Pozdrawiam i buziaaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ;* Będziesz, zaciągnę Cię tam siłą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciągaj, zaciągaj ^^
      Nie będę stawiać oporów :D

      Usuń
  3. zawsze chciałam pojechać na koncert TH :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń