niedziela, 11 marca 2012

THT PL

No więc teraz napiszę o pracy w Tokio Hotel Team Polska. Jest to zgrupowanie fanów, którzy kochają to samo, czyli Tokio Hotel. Sama jestem ich fanką, dlatego takową stronę prowadzę, razem ze znakomitymi osobami, które od pewnego czasu są dla mnie wszystkim. Praca w takiej grupie nie jest łatwa, ale też nie jest jakoś bardziej trudna, potrzeba zaangażowania, trochę wolnego czasu i troche wiadomości, aby być członkiem musisz dobrze poruszać się w internecie. Moje obowiązki zaczynają się na sprawach technicznych strony, a kończą na dodawaniu newsów, czyli robię wszystkiego po trochu, oczywiście również zajmuję się facebookiem i innymi portalami, na których jesteśmy.
Moja przygoda z THT zaczęła się, kiedy założyłam swoją własną stronę internetową na temat chłopaków, wtedy razem z Magdą złączyłyśmy siły, łącząc dwie strony w jedność, na początku miałam wielkie obawy, bo włożyłam w THFC całe swoje serce, ale połączenie wyszło nam wszystkim na dobre i teraz ani jednej decyzji nie żałuję. Aby być w THT musisz być wytrwałym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz